Här förklaras gymnasiematten utan vrickade härledningar och bevis som oftast bara krånglar till det hela. Duger inte förklaringarna på sidan så kika gärna i forumet.

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Låst kategori Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Välkommen!
InläggPostat: 21 mar 2007, 20:29 
Site Admin

Välkommen till Matteguiden.se Forum!
Tanken med detta forum är att man ska kunna ta hjälp av andra då man har kört fast i matten eller om det är något man inte förstår. För att få forumet att fungera riktigt bra så är det jättebra om man också försöker hjälpa andra och inte bara tar emot hjälp.
Jag har ordnat en kategori för varje mattesteg och jag ber er att hålla er i rätt kategori. Kategorin "diskussion" är till för olika slags disskussioner angående matte. Den sista kategorin "tankenötter" är en plats där ni kan utmana varandra med riktiga kluringar som gör att man verkligen får tänka till.

Jag besöker själv forumet med jämna mellanrum och försöker då svara på frågor i den mån jag hinner, men det jag kan inte garantera er hjälp från mig. Det är viktigt att ni hjälper varandra!
Hur är det man säger...?

"Man lär sig ofta bäst genom att hjälpa andra" :wink:

Jag hoppas att ni kan få den hjälp ni behöver!

MVH Elin

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Låst kategori Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]